Bok, ja sam došla

   Upravo čitaš moj prvi post na prvom blogu. Wooohoo! Ma našla bi si ja bilo kakvu zanimaciju, samo da nejdem spavat jer mi je to dosadno (bez obzira kaj se svako jutro tradicionalno popikavam po podočnjacima zbog dvosatnog spavanja). Nevermind, tek su dva sata ujutro. A i imam vremena spavati na nastavi koja je, jebote, već danas! Samo mi nejde u glavu zakaj se svako jutro pretvaram u zombija umjesto u Einsteina kad sam neki dan pročitala da su ljudi koji dugo ostaju budni inteligentniji. Onak, ko tu koga zajebava?!
   Petra, moja frendica, predložila mi je otvaranje bloga. Očito sam joj zanimljiva. Ili jednostavno zna da volim "namatati" i puniti tuđe mozgove svojim glupostima... Razmišljala sam o njezinom prijedlogu (ajmo aplauz jer sam ja razmišljala!) i pomislila sam: Why not? Sve više i više me živcira fejs na kojem me bajdvej trenutno bocka neki stari deda sa šeširom kojeg čak ni nemam za frenda. "From Indonesia"...Pa de si me našel? Za razliku od famoznog fejsa, tu na blogu se barem ni sa kim ne budem svađala (ja se ne računam) i čitala budem isključivo SVOJE gluposti.
   Baš sam se prije divila tome kak sam si sredila pozadinu bloga i sad skužih da se ne bude ni skroz vidla zbog teksta kojeg napišem... Je*em ti život! Okej, sad kad sam napisala svoj prvi post, mislim da je vrijeme da se oprostim s Gunsima, blokam staru bockalicu (prije nek mi na fejsu nađe mamu, sestre, sestrične i cijelu daljnju familiju za koju ni ne znam da imam......) i bacim se u horizontalu.

0 komentari:

Objavi komentar