Nisu ni uleti kaj su nekad bili

Norijada 2014, Zabok. Predivan sunčan dan, zadnji tjedni škole, maturanti. Feštanje. Jebenica.

Otišla sam s frendicama markat peti i šesti sat u popodnevnoj smjeni. Kak smo mi bile full žedne, otišle smo malo do mjesta di je fešta. Na samom ulazu srele smo random dečka: "Ćao cure, ja sam zgodan, a vidim da me vas dvije kopirate." Čule smo tu foru prvi put pa nam je bilo donekle simpatično. Za pol sata s pivom u rukama prema nama je krenul neki pijani dečko u crvenom. Prvi put ga vidim, al on meni iz nepoznatog izvora zna ime. Hmm, okej... Kad sam ga pitala od kud se znamo i ko je on, pružil je ruku i reko: "Pa ja sam gospon lepi, kaj ne vidiš?" Nakon ovih maštovitih forica upoznajem dva frendičina prijatelja koji nas pitaju ak idemo plesat. Dobro, plešemo mi u krugu i jedan od njih veli da imam zahtjev na fejsu od njega još od prije. Nisam imala pojma ko je to pa sam ga pitala kak se zove na fejsu tak da znam. Mislim da je njegov odgovor predvidiv... "Samo traži zahtjev od ZGODAN SAM i potvrdi heheh." Wow, dečki. Fakat ste kreativni! Nakon nekog vremena idemo mi prema izlazu i prema nama hoda hrpa maturanata iz Bedexa. Naravno, jedan od njih predstavil se ko "zgodan." Tradicija. Kad smo se vraćale, na parkiralištu ispred pekare Zaboky srele smo nekog starijeg lika koji se predstavil ko Mario, Super Mario koji treba jednu princezu da se može boriti za nju u njenom dvorcu (Mario Bros). Baš kad sam pomislila "ajd, bar postoji dečko koji ne krade prvu foru koju čuje ovak usput", pazi sad ovo, dečko veli da ga osim Super Mario možemo zvati i ZGODNI jer mu je to krsno ime........

Pa ajde još da ne živimo u 21. stoljeću di imamo pun ku*ac uleta na netu!

3 komentari:

Unknown kaže...

neznam, ne družim se s takvim tipovima koji imaju te fore ko mahatma gandhi nuklearno oružje.Nego,upoznam ja jednu curu na norijani 2014. g i ono sve super,bajno, ljubav moga život i sljedeći dan saznam kako ju muva neki lik iza konzuma koji izgleda ko pikaču iz pokemona "black and white" season two a umjesto da šalje struju iz njega se pari jeftina trava koju je kupil iza mrtvačnice grada Zaboka i miriše po alkoholu ko Charlie Sheen nakon brzopotezne boce viskija...i onda se ja pitam di su one normalne cure kojih zasigurno ima, pas mater, vele mi da sam romantičan jer znam napisati dobre pjesmice.Možda, da sam se rodil u vrijeme Casablance bi bilo kaj, a danas trebaš samo veliku bicu i par stotina u đepu i ljepe se na tebe ko na pjesmu sandre afrike "neko će mi noćaš napraviti sina" ;)

Ivana Mihalić kaže...

Genijalan komentar, samo da te ispravim: " viskija, viskija, viski, viski, viskijaaaaa!* " Moraš biti cool ko naša draga Lidija, kužiš.
Ma ima još normalnih cura, eto, ja sam skroz normalna. Bar se s tim slažu devet od deset glasova u mojoj glavi. If you know what i mean.......

Unknown kaže...

Ofc i know...kaže i meni psiholog da sam sasvim ok,makar mi dođe da uzmem doma sjekiru za kolinje i poubijam sve oko see :p

Objavi komentar