U zdrav mozak

Jesi se ikad zapital/a kak su neke riječi dobile ime? Zakaj, recimo, ova bijela govanca koja trenutno padaju ko ja na ispitima iz matematike nemaju ime nekak drugačije? "Napalo je puno snijega" - s čega, bokte? "Šerajzlin." Kak, po čemu i zakaj tak sjebani skup slova? Zakaj se list papira i list drveta zovu jednako, a nisu čak ni slični??
Dok sam bila mala, vidla sam da pas jede travu (kaj je normalno) pa sam zaključila da se zove pas zato jer pase travu. Krivo. Krava bi trebala biti pas. Ponekad pomislim da sam smotana ko sajla i glupa ko k*****, al sajla nije smotana niti spolni organ može biti glup. "Preneseno značenje", bla, bla, okej, taj dio kužim. Ali, zakaj, pobogu? Zakaj je moj susjed stalno pijan ko majka, kad njegova mama svaki dan hoda u crkvu i dobra je ko kruh!? Ček malo, dobra ko kruh? Ma boli me džon (wtf?), idem u krevet i spavala budem ko top... (????!!!) 

1 komentari:

JoeOK kaže...

Meni si ti super....

Objavi komentar