Lesi se vraća kući


Za početak: imam potpuno novi dizajn bloga (hvala Filipu Čačiji na pomoći i trudu), ali da, dragi čitatelju kojem je full dosadno, na dobrom si sajtu.

Nakon prastarog prethodnog posta pod naslovom "Kako preživjeti divljinu 1. dio", mnogi su svoju glavu htjeli dodatno napuniti mojim pizdarijama na blogu pa su nestrpljivo čekali presveti dan; dan kad budem svečano objavila i drugi dio posta. Neki su zasigurno satima sjedili ispred svojih ekrana (hešteg SARKAZAM: za sve pizde koje mi sa svojih lažnih profila namjeravaju komentirati i slati suviše kreativne poruke hejt sadržaja o tome kak se svijet ne vrti oko mene i kak se trebam spustiti na zemlju jer - "krave ne lete...") te su živjeli za dan kad budu posjetili moj blog i uočili novi post "Kako preživjeti divljinu 2. dio" u kojem budu pročitali: "Jbg, nije preživjela." Da još uvijek prek fejsa "molite" za Pariz, rekla bih vam da me uključite u svoje molitve (očito djelu
ju?), ali ta je fejs-faza odavno prošla. #prayforparisandivanasbrain #prayforher 


Od spomenutog zadnjeg posta, prošlo je onolko dana kolko je ljudi prošlo kroz Sevku - uglavnom, puno. Previše se sranja izdešavalo da ja, kao novo-stara blogerica, ne spomenem ni jedno od njih, kaj ne? E, pa... "Lesi se vratio kući."


U nedjelju je bilo valentinovo. Namjerno pišem malim početnim slovom jer je valentinovo danas sinonim za sranje, a "sranje" se ne piše velikim. Osim kad pišeš o osobi koja je govno. Sulejman. Vidiš? (Ak se zoveš Sulejman i osjećaš se uvrijeđenim - sorry Sulejman, to je samo primjer...) 

Zakaj sranje? - Nedavno sam u sveznajući i svemogući Google utipkala "valentinovo" s velikim iščekivanjem kaj bude mi izbacilo, pa sam uz ispraznu definiciju s Wikipedije i milijardu slikica poklona i srčeka, (nažalost) također naletjela na rečenicu koja glasi: „14.02. Dan zaljubljenih ili Valentinovo, dan je kada darujemo partnera(...)" - tu sam automatski prestala čitati. Uz masu ljudi koji svoju ljubav iskazuju samo i isključivo na valentinovo ili pak *ljubav iskazuju materijalnim sranjima na valentinovo*, na taj dan, tu su još u centru pozornosti i one plačipičke patetičnih i srcedrapajućih statusa na fejsu, koje očajnički žele da i na njih netko potroši koju kunu, dvije, pet, sto... (petsto) - tipa: zadnji status kojeg sam na valentinovo pročitala na fejsu: "očuuu i ja da mi neki dećko nkj kuuupiiiiiiii!!" Jel ti sad jasno zakaj se valentinovo u 21. stoljeću ipak piše malim početnim slovom? (Nemoj ovo prakticirati u zadaći iz hrvatskog jer budeš pobral/a kulju.)

Okej, osim kaj znamo da bude dotična slikala poklon koji dobije (ak dobije) i pohvalila se s njim na fejsu, bilo bi fora da to bude neka knjiga; može i hrvatski rječnik. Ne znamo ak bi cura shvatila poantu, al bi zato imala zagarantiran jedan lajk od mene. 

I za kraj: draga(?) curo, nemoj me zbog ovog posta tući - jebiga, Lesi se vratil kući.  ;-)  #ImBack 

0 komentari:

Objavi komentar