Nemoj misliti na Massima........

     

      Zajebi onaj osjećaj kad se zaljubiš, zajebi osjećaj kad skužiš da se i ti sviđaš njoj ili njemu, ma zajebi čak i osjećaj kad ti napiše da dolazi van samo zbog tebe - u svakoj situaciji - laže. Znaš koji osjećaj je zakon, a znaš da je onaj pravi? Kad shvatiš da imaš još jedan dan škole. Da dolazi ljeto i druženje s ljudima koje voliš. Nema više pojedinih dvoličnih, ak ne i troličnih ljudi iz razreda kojima si svaki dan moral/a biti okružen/a. To je pravi osjećaj koji izaziva leptiriće u trbuhu, da, to. Zajebi simpatiju i zaljubljivanje. Nemoj misliti na nju/njega, misli na ljeto i kupanje u hladnom bazenu. Nemoj se zavaravati da ti je simpa bolja od toga. Nije. Se možeš kupati u simpatiji i ispijati hladnu Žuju s okusom grejpa? - Ne možeš.
            Sad se pitaš kakve to veze ima s Massimom i zakaj sam stavila naslov posta "Nemoj misliti na Massima." Pazi sad... Dok sam imala pet i pol godina i isti broj zubiju na svakoj čeljusti, svakodnevno sam gledala neku glazbenu emisiju i tak se zaljubila ... - u Massima (ne znam, moram pitati mamu s čim me je hranila). Bila sam uvjerena da bude jednog dana on moj dečko. Nema veze kaj mi potpuno predano može pjevati Joletovu pjesmu "Ja ti mogu biti tata" (praktički, ne može jer tad još nije ni postojala, ali nemoj biti cjepidlaka). Nema veze kaj je oženjen i ima dijete... Nema veze, za pravu ljubav došla bi do Hrvatske Radio Televizije i pili bi toplo čokoladno mlijeko s automata i skupa pjevali "Zamisli život u ritmu muzike za ples" i onda se oženili. Danas je Massimo član žirija u nekom glazbenom showu i svaki dan ga vidim na televiziji. Je on moj dečko? Nije. Jel još uvijek to hoću? Neću. Jel si ti trebal/a znati da sam ja bila zaljubljena u Massima? Nisi, ali eto, sad znaš. Vidiš, da nisam gledala Massima u glazbenoj emisiji nego se kupala u bazenu i jela sladoled, sad ne bi imala jednu traumu više iz djetinjstva. Zato, kupaj se u bazenu i nemoj mislit na simpatiju. 
            Od zadnjeg posta do ovog kojeg trenutno čitaš jer nemaš pametnijeg posla, prošlo je već dosta vremena; čak jedan menstrualni ciklus. U međuvremenu sam obojila kosu u narančasto, završila treći razred bez popravnog i zaljubila se opet. Ali ne opet u Massima... Zaljubih se u svoje nove starke jer su to ipak starke. I to bordo starke. Odjebala sam iz života ljude koji su prema meni govna. Nema ih više, pustila sam vodu. Naučila sam raditi sladolednu tortu, skinula sam sve one postere Gunsa, Metallice i Kurt Cobaina i stavila nove postere Gunsa, Metallice i Kurt Cobaina. Posvađala sam se sa sestrom i pomirila se s istom. Ista situacija i s drugom, pa se opet posvađala s onom prvom. Headbengala sam s frendicom Kikom na sredini regeneratora na pjesme AC/DC-a (ah, norijada), promukla sam i smršavila sedam kilograma. I tak... Nadam se da nisi povjeroval/a u ovo zadnje jer lažem. Uglavnom, tolko se toga promijeni u jednom menstrualnom ciklusu da toga uopće nisam svjesna. Kolko samo ljudi nestane od jedne menge do druge. Recimo, Massimo. Iako tad nije bilo menge al nemoj opet biti cjepidlaka. Kolko njih zamijeniš s nekim novim ljudima, onak nesvjesno. Ili još bolje, svjesno.
            Ljeto je na vratima. Sunce je počelo pržiti i zove me na sunčanje iako i sunce i ja jako dobro znamo da budem završila u hladu i odjebala sunce suncobranom. Baš onak, "makni se, neću te jer trenutno postoji neko ko je bolji od tebe", e, da, točno to se dogodi i tebi kad se zaljubiš. Zato, kupaj se u bazenu i nemoj misliti na Massima. Ovoga... Na simpatiju.

0 komentari:

Objavi komentar