Romantika


"Imaš tak čiste i prodorne plave oči da si bi vu njima noge pral." - Da, fakat mi je tip to reko, i to uživo, potpuno trijezan. Misliš da je to najčudniji ulet koji si čul/a do sad? Onda ti niko nikad nije reko (i bolje da nije): "Ej, idemo se ljubit da popuniš rupu između moja dva prednja zuba!" - O ne, nejdemo..... Čak i ne zato kaj zbilja imaš rupu između dva prednja zuba nego zato kaj imaš fore ko zadnji idiot. Najprije bi ti trebalo popuniti ovu rupu koju imaš umjesto smisla za upucavanje curama, pa tek onda ostale (fuck, iako ovo zvuči još i čudnije od samog uleta...)
Nije ni slijedeći ulet (brace yourself), ak se uopće i može nazvati uletom, sasvim normalan: "Ej, samo da ti velim da me jako podsjećaš na moju baku..." Krasno, ne trebaš ni reći da ti je baka u bolnici zbog gube i da joj se faca već par godina raspada jer i bez toga zvuči dovoljno kritično. Misliš da su ovi uleti do sad nadmašili sve? - Čitaj dalje.

"Ja ti se tak loše barim da to jednostavno moraš probati..." (Ovaj mi je jedan od najdražih...) Ak čitaš ovaj post, a očito čitaš (mislim zbilja, logika na najjače), i misliš da su ovi uleti na razini male škole, varaš se. U maloj školi doživjela sam ulet (tad moj najbolji od sveukupno jednog): "E, Ivana... Meni se do malo prije sviđala tvoja sestra al mi se sad ti sviđaš!" Priznaj... Ovaj je bolji od svih koje si gore pročital/a. 


E, da. Ima jedan dečko kojeg budem tu nazvala Lignjoslav jer ak napišem njegovo pravo ime, svi bi znali da se zove Ivan. Nakon kaj me Lignjoslav poznaval tjedan dana, napravil je glazbenu playlistu na svom iPodu s pjesmama koje ga podsjećaju na mene. Mapa se zvala "Ivana". Mapa "Ivana" sadržavala je ni više ni manje nego 372 pjesme. Zagorske... (Da, 372 zagorske pjesme u slučaju da misliš da sam sjebala brojke...) Ima jedan dečko kojem također nije bitno pravo ime pa budem rekla samo da mu ime počinje na N i završava na "ikola." On je jednom iz moje školske torbe, u doslovnom značenju tih riječi, ukral ULOŽAK. Jebeni uložak. Sljedeći dan u školi pital me ak mi nekaj fali i pokazal taj isti uložak. Nakon kaj sam se naljutila na njega zbog kopanja po torbi (realno, jebe se meni za uložak) njegovo opravdanje bilo je: "Samo sam htio imati nekaj tvoje..." 

"Ivana, kaj je to romantika?" - pital me jučer mali bratić u nadi da bude nekim romantičnim uletom ili gestom osvojil Kovrčavu Veroniku kad se vrati u školu. Samo sam napisala ovaj post, linkala mu ga te dodala: "Vidiš, Josip, ovo nije romantika. Ak hoćeš držati za ruku malu Kovrčavu Veroniku pod odmorima sad kad počne škola i sjediti s njom dok jedete svoje sendviče, izbjegavaj ovakva sranja i u svakom tom sranju nađi i napravi suprotnost."
              Jedva čekam da počne škola da vidim kaj sam napravila....

0 komentari:

Objavi komentar