Za Sebastjana koji ne postoji

       

  Živijo čitalci! Ne, nisam se odselila u Sloveniju. Iako imam jednu šestinu slovenske krvi, još uvijek sam u Zagorju. Ovaj vikend na fešti u Tuhlju frendice i ja (Magarci na prvom mjestu! A bome i na drugom...) upoznale smo Slovence. Spontano. Za res. Otišle smo do groblja na kojem nije bilo žive duše (al ono, doslovno) i po povratku srele dečke iz Slovenije. Fante. Ne, nisu imali Fante, imali su fino slovensko vino. "Fant" je dečko na slovenskom. Super je cugati sa Slovencima; naučiš nove riječi kojima se kasnije možeš kurčiti i impresionirati frendove, pogotovo one iz Zagreba, kad bi ih imala... (Dora, tebe od nedavno nesvjesno smatram Zagorkom jer si tu već domaća i voliš liter i vodu!) Tu večer naučila sam jednu posebno dragu riječ. "Odfuki." Obzirom da ja teško pamtim imena (a tek slovenska..) dala sam ime Sebastjan dečku koji, ne, nikako nije Sebastjan... Al u mojoj glavi još uvijek je, iako mi nije jasno kak, zakaj i od kud uopće meni to ime... Ampak, ni bitno.
          Pa, dragi Sebastjan.
Prvo, sori kaj su se u početku našeg druženja u mom verbalnom izražaju našle samo riječi "ja, ja, seveda" popraćene kimanjem glavom, jer su to bile gotovo jedine riječi koje sam znala na slovenskom, i iskreno, nisam htjela da skužiš nekaj krivo, znaš, baš onak kak sam ja skužila da se zoveš onak kak se ne zoveš. Imam potrebu zahvaliti ti se zbog dodavanja famozne riječi u moj (slovenski) vokabular. Odfuki. Nemrem prestati koristiti tu riječ. Premoćna je! Odfuki. 
Oduvijek mi je slovenski bil simpa jezik. Nakon riječi odfuki mi je prekrasan. Najljepši. Odfuki. Bilo je zelo lepo piti sa Slovencima. Ne vem čije je vino, ampak, vredilo je. Osim kaj je frendica četiri put bljuvala zbog njega, al to samo potvrđuje da smo res pili vino a ne sok. Odfuki. 
Pitala sam te kak vi velite "odjebi" i zbog tvog odgovora sad bolujem od ovisnosti o svojoj novoj najdražoj riječi. Odfuki. I samo da znaš da sam poslala poruku frendici kak chillam sa Slovencom, a kod nas je Slovenec prezime pa je došlo do malog nesporazuma... Opet baš onak kak je došlo i kod dodavanja tebi novog imena Sebastjan. 
Sebastjan z družbo, pijemo spet drugo leto, a do tad adio, i... "Odfuki!"

0 komentari:

Objavi komentar