Puno( )ljet( )nost!


Puno ljet! Zagorci ti tak odgovore kad ih pitaš kolko su stari. "Baka, kolko deda ima godina?" - "Puno ljet, dete drago. Puno ljet."
Okej, ja sam punoljetna... Punoljetna. Puno-ljet-na! Promatram tu riječ svaki put kad je pročitam ili čujem, a to je u zadnje vrijeme često, jer sam puno-ljet-na. ("Baka, pa kaj je i 18 ljet puno?")   ...
Bilo bi donekle logično da sam sad "dostaljetna" jer je 18 godina dosta da voziš auto, da se zaposliš, kupiš cigarete, i ono najljepše, nesmetano piješ alkohol i chillaš. Ali punoljetnost zvuči puno! Možda zato kaj se riječ "puno" i nalazi u dotičnoj imenici. Da, moguće...
Proslavila sam puno-ljet-nost izlaskom na koncert Psihomodo Popa i sljedeće jutro skužila da se dosta toga promijenilo. Stvari koje se promijene od kad imaš "puno ljet" (u mom slučaju) su sljedeće:

1. Na fejsu i instagramu ti više ne piše da imaš 17, već 18. - ovo je zbilja velika promjena u tvom životu i bilo ju je bitno spomenuti te staviti na prvo mjesto.......


2. Kad dođeš u Lidl po tequilu, teta prodavačica ti više ne veli "e ne mogu ti to prodati jer nemaš
                                            ~puno ljet~" 


3. "Ivana, napravi ručak i operi suđe, nisi više mala!" 

4. Pedofili po zakonu više nisu pedofili jer nemaš više malo ljet, nego puno.


5. "To kaj imaš osamnaest ti ne znači niš dok si pod mojim krovom!" (ok, bitno da je malo prije značilo dok sam trebala skuhati ručak...)

6. "Programski sadržaj koji slijedi nije primjeren za mlađe od 18." - hvala ti majko kaj si me rodila na vrijeme 


7. * Na trampolin ne smiju djeca starija od deset godina!!! * - fak, za ovo sam zakasnila osam godina... (Ovo zanemari.)


7. (Prethodno si zanemaril/a pa ide opet 7.) Počne ti se javljat prikriveni pedofil koji misli da te sad može legalno riješiti pa mu pokloniš neograničeno putovanje na block listu sve dok ne napravi novi/fake account i tak u krug. 


8. "Ovime prihvaćaš uvjete i potvrđuješ da imaš 18 godina" - od sad pa na dalje to potvrđuješ čista srca i bez grižnje savjesti. 


9. Dobiš više para za osamnaesti rođendan nego za bilo koji drugi kaj je super. 


10. Sad kad imaš pare i 18 možeš kupiti žesticu al i dalje nemreš napraviti pirs, tetovažu ili bilo kaj drugo jer 5.) 


11. Mala djeca ti počnu govoriti "teta" iako izgledaš isto ko sa 17!


12. "Issss zakaj ti još ne voziš auto ak imaš 18?!" - issss daj pare za vozački i kupi mi auto i vozila budem se okolo s guštom ko Paravinja.


13. I dalje se osjećaš ko malo dijete i i dalje bi se igrala gumi-gumi.


14. Ljudi te gledaju s čuđenjem ko da vide ukazanje Marije Bogorodice
 kad veliš da imaš 18 i još nemaš dečka/curu. 

15. "E aj mi odi po cigarete, meni ne bude prodala." 

16. Odgovaraš sam za svako sranje koje napraviš kaj je u jednu ruku dobro, al u drugu ruku dobiš napisanu kaznu kaj nikako nije dobro.


17. Napišeš ovaj post jer ti je ful čudno zakaj imaš puno ljet kad uopće nemaš puno ljet!!!


18. Ovo posljednje postoji samo zato da ih bude osamnaest jer ima logike.


      - Eh, da. I onda skužiš da godine zapravo uopće nisu bitne.      ........       - reče pedofil iz stavke 7.

0 komentari:

Objavi komentar